F.A.Q.

Aici sunt cele mai des intalnite întrebări

Cum știu că am plasat comanda?

Comenziile plasate până în ora 12:00 vor fi livrate ziua următoare.

Odată ce ai finalizat achiziția, îți vom trimite un email de Confirmare a Comenzii.
Pe parcurul procesului vei primi e-mailuri și mesaje legate de statusul comenzii.

Te rugăm să verifici folderul de spam dacă nu îl găsești. În caz contrar, contactează serviciul nostru pentru clienți la nr telefon sau prin intermediul formularului nostru de Contact și vom putea să iți retrimitem emailul de confirmare pentru comanda ta.

Cât va dura să ajungă comanda mea?

Echipa noastră depune eforturi constante pentru a expedia comanda dvs. cât mai rapid posibil.


Comenziile plasate până în ora 12:00 vor fi livrate ziua următoare(zile lucrătoare).

Comenizile plasate dupa ora 12:00 vor fi livrate în 24h de la plasarea comenzii.

Unde este comanda mea?

Statusul comenzii tale este actualizat prin email și mesaj, găsești inclusiv detalii de urmărire a expedierii.

Te rugăm să utilizezi aceste informații pentru a monitoriza livrarea ta.

În caz contrar, contactează serviciul nostru pentru clienți la nr telefon sau prin intermediul formularului nostru de contact și vom revenii la tine cu detalii.

Pot modifica/anula comanda mea?

Echipa noastră depune eforturi constante pentru a expedia comanda dvs. cât mai rapid posibil, iar din acest motiv, este posibil să nu putem anula/modifica comanda la cerere.
Aveți 30 de zile pentru a ne notifica orice probleme legate de comanda plasată.

Puteți returna comanda după ce ați primit-o, te rugăm să te uiți la detalii suplimentare în informațiile noastre despre Retururi.

Ce se întâmplă dacă comanda mea este pierdută sau furată?

Dacă comanda ta este pierdută sau furată, te rugăm să ne contactaezi imediat. Vom iniția o investigație și vom lua măsurile necesare pentru a remedia situația, fie prin înlocuirea comenzii, fie prin rambursarea contravalorii acesteia, conform politicii noastre. Siguranța și satisfacția clienților noștri sunt o prioritate pentru noi.

Contactează serviciul nostru pentru clienți la nr telefon sau prin intermediul formularului nostru de Contact și vom putea remedia situația.